Mødebooking – skal kalenderne fyldes?

Brug din tid der, hvor du er bedst – det mener jeg, er det, der giver det bedste resultat. Vi gør os rigtig godt gennem telefonen og er efter mange års erfaring der, hvor vi kan skabe netop den interesse og nysgerrighed omkring jeres ydelse/produkt, der skal til for at få booket et godt møde. Et møde, der bygger på en reel interesse og en nysgerrighed efter at vide mere, er i vores optik, det bedste udgangspunkt for en god start på en relation.

Jeg har arbejdet på begge sider af skrivebordet – først som mødebooker, næst som den der får booket møder og nu som mødebooker/leverandør – der er en himmelvid forskel på min tilgang til mødebooking, fra jeg bookede mit første møde for elleve år siden og til nu. Det at have været i begge roller gør, at jeg er ekstra opmærksom på, hvor faldgrubberne er og hvad det er, der i hvert enkelt tilfælde skaber et godt møde.

Er det ikke så mange møder, I skal have i kalenderen, er det en rigtig god ide at outsource opgaven, men er I flere konsulenter/sælgere, der skal have møder, kan der være god fornuft I selv at ansætte en mødebooker og derved have mulighed for at klare det in-house. Der er mange klare fordele ved at løfte opgaven selv: økonomi, strategi, historik, videndeling mm.

Lige meget om I ønsker at få booket møder af os eller I ønsker at få hjælp til at starte jeres egen interne ”telemarketingafdeling”, står jeg gerne til rådighed for en snak, så I kan få den viden, der hjælper jer til at træffe den beslutninger, der er mest rentabel for jer.

Jeg ved, at det ikke skabe et møde, jeg ret gerne selv vil have, at den der booker det, er nødet til “at levere” for at tjene en dagsløn – derfor arbejder vi altid til en fast timepris.

Kontakt mig gerne for et tilbud på netop jeres projekt.